Egy különleges ajándék anyák napjára!


Sokszor azoknak fogalmazzuk meg a legnehezebben, hogy mennyire fontosak nekünk, akiket a legmélyebben, megmásíthatatlanul szeretünk. Akikkel a kötelékünk nem vágható el. Ők az édesanyáink, és ezek leszünk mi is valakinek, amikor anyává válunk. 
Ahogy megpillantottuk a zseniális művész Quentin Gréban festményein az anyákat, éreztük, hogy mennyire jó lenne a magyar alkotókat felkérni; írják meg gondolataikat, meséiket, vallomásaikat a belga illusztrátor képei mellé.
Így állt össze ez az album, telis-tele hiteles írásokkal az anyaság sokszínűségéről.
Sziasztok!

Már itt is van anyák napja, amikor is mindannyian megháláljuk az anyukánknak azt a rengeteg szeretetet és gondoskodást, amit hosszú évek óta minden nap kapunk tőlük.
Éppen ezért készültem ma egy ajándékajánló bejegyzéssel, melynek színpadán a Szeretlek, anya! című novelláskötet. 

Ez. A kötet. Csodaszép.
Így nem látszik, ezért tudnotok kell, hogy a könyv nagyobb mint egy A/4-es papírlap, tehát hatalmas. Keménykötetes természetesen, és olyan jó minőségű, hogy nem hittem el. Erős, fényes, hófehér lapokon nyugaszanak a novellák és minden egyes történethez tartozik egy-egy illusztráció. Annyira gyönyörűek és meghatóak ezek a képek, hogy órákig tudnám lapozgatni a könyvet és  csak nézni őket.


"Van valami, amit nehéz megfogalmazni, mert már túl sokan kimondták. (...) Szeretet. Anyai szeretet. Anya, aki ezt az érzést minden más érzésnél fontosabbnak tartja."


A novellákról annyit, hogy nem tetszett mindegyik, de azt gondolom, ez így van rendjén. Az ilyen novelláskötetek esetében szerintem inkább az a fontos, hogy általánosságban milyen benyomást kelt a könyv, miután elolvastuk. Éppen ezért, összességében azt gondolom, hogy nagyon-nagyon szép és megható történeteket olvastam, amik számomra is nagyon értékesek és gyönyörűek voltak, így is, hogy még nem vagyok anya. Mindig anyukámra gondoltam olvasás közben, és arra, hogy akár ő is írhatta volna ezeket a sorokat.

"Egyszer majd te is így fogsz nézni egy kicsi lényt, akit épp akkor tesznek a karodba. És akkor már te is érteni fogod, hogy miért nézlek."

Könyvet adni ajándékba mindig nagyon jó érzés. Egy ilyen könyvet viszont, ami nem csak egy történet, amit az ajándékozott majd elolvas és elmondja, hogy tetszett-e vagy sem, teljesen más érzés adni. Látva anyukám meghatódottságát és örömkönnyeit, őszintén mondhatom, hogy ez egy csodálatos ajándék.

"Amíg nem volt, el se tudtam képzelni, milyen lenne az élet vele.
Amióta van, nem értem, hogy létezhettem nélküle."

Mindenesetre anyák napja vagy sem, egy ilyen csodaszép könyvvel az év bármely napján elmondhatjuk az anyukánknak, hogy mennyire szeretjük őt. 

Nagyon szépen köszönjük a könyvet a Manó könyveknek, én is imádtam és anyukám is! 
Nektek pedig csodaszép napot kívánok, sziasztok!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések