UNBOXING #2 - Book a Sloth Club decemberi meglepetésdoboz

Sziasztok!

Wow.
Szerintem most köszöntem először bejegyzésben.
Hozzám is megérkezett múlt héten a Book a Sloth Club doboza, amit ezúton is nagyon szépen köszönök Nekik! Szerda reggel 9-kor hívott a futár, hogy a házunk előtt áll a dobozzal, menjek ki. Mondtam neki, hogy én nem megyek, mert suliban vagyok, de menjen kopogni, anyukám otthon van, majd ő átveszi. Este hatig óráim voltak, gondolhatjátok mennyire vártam már, hogy hazaérjek és végre kinyithassam. De ami késik, nem múlik, így este első dolgom volt rávetni magam a dobozra, amit izgatottan nyitogattunk anyukámmal. 

!!! SPOILER !!!
Ha sejted, hogy valaki megvette Neked ajándékba ezt a dobozt, vagy, ha kifejezetten ezt kérted, így tudod, hogy meg fogod kapni, akkor semmiképp ne olvasd el ezt a bejegyzést, mert oda a meglepetés! 

Már első pillantásra nagyon megörültem a doboznak, ugyanis hatalmas, buborékos pufifóliában (vagy mi annak a neve) érkezett, így garantált volt, hogy nem sérül meg és a postai matrica sem csúfítja el többé. Kicsomagoltam a dobozt a pufifóliából, és elém tárult egy hatalmas, mikulássapis lajhár. Nagyon csinos lett szerintem ezzel a téli díszlettel a doboz, igazán ünnepi hangulata van és még kellemes ünnepeket is kíván. 


A doboz tartalma lenyűgözött. Imádtam minden egyes kis ajándékot. A decemberi téma a Téli romantika volt, így romantikus könyvekre és mindenféle téli, illetve karácsonyi dologra számítottam. Elsőként természetesen azzal a lappal találkozik a dobozbontogató könyvmoly, amin minden együttműködő személy és cég fel van tüntetve. Így, ha nagyon tetszik egy ajándék a dobozból, könnyedén utánanézhetünk, hogy honnan is származik. Ezt of course félretettem, mert szeretem a meglepetéseket.

A dobozból elsőként az apróbb ajándékok kerültek ki, először pár könyvjelzőt találtam: egy csodaszép, téli tájat bámuló szerelmespárt ábrázoló volt az egyik, és egy még annál is szebb faragott, szintén téli mintákkal díszített, fa könyvjelző volt a másik. Aztáán a kezembe került egy forrócsoki mártogató kocka, amitől teljesen el voltam ájulva. Én még soha nem láttam ilyet, úgyhogy azonnal  ki akartam próbálni. Természetesen már megittam, úgyhogy biztosan állíthatom, hogy nagyon finom, mogyorós forrócsoki lesz a tejből, ha felolvad benne a kocka.


A közreműködők listáján nem említik, ami fura, viszont volt a dobozban egy Kis Herceges hímzett-varrott valami, ami szerintem egy felvarróka. Tudjátok, amit fel lehet varrni a farmerdzsekinkre és tök menők leszünk tőle. Nekem nagyon tetszik! Ha tévedtem, és mégsem az, akkor pedig könyvjelzőnek is remekül működik. (de felvarrókának akkor is menőbb!)

A szerintem két legjobb dolog a dobozban pedig a karácsonyi zokni és a karácsonyi illatú gyertya volt. Több unboxingban is láttam, hogy változó volt a zokni mintája, én karácsonyfásat kaptam, szerintem szupercuki. A gyertya illata pedig nagyon emlékeztet valamire, de hiába szagolgatom már fél órája, nem tudok rájönni. 


Miután kipakoltam mindent ajándékot magam mellé, egy zöld Book a Sloth Club-os vászontáskában lapult a két ajándékkönyv, egy kézműves Kis Herceges képeslap, illetve egy személyes levél Róbert Katalintól. A könyveknek nagyon örültem, imádom a jó romantikus sztorikat, úgyhogy Catherine Rider Csók New Yorkban című könyve biztosan tetszeni fog. Róbert Katalin Szelidíts meg!-jével pedig a múltkori Prológusos Magyar írók hét óta szemezek, úgyhogy vizsgák után első dolgom lesz elolvasni.


Ennyi mindent rejtett hát a decemberi BASC meglepetésdoboz! Hiperszuper elégedett voltam vele, az ajándékok és a könyvek is egytől egyig szuperek, nagyon örültem mindennek. Egy igazán télies és romantikus dobozt sikerült összeállítani. Azt tudom csak mondani, hogy csak így tovább, Book a Sloth Club, imádjuk a dobozaitokat! 

Mindenképp látogassátok meg a Book a Sloth Club Facebook oldalát, ha felkeltette az érdeklődéseteket a doboz, illetve a webáruházukban is nézzetek körül, sok-sok hasznos infót fogtok találni!
Nem maradhat el a self-promo sem: Gyertek a Prológus oldalára is, ugyanis többen is kaptunk dobozt a BASC csapatától, olvassátok el mindannyiunk véleményét! 

Egy nagyon szép, romantikus, téli estét kívánok mindenkinek! 
Nemsokára újra jelentkezem, addig is sziasztok!






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések