UNBOXING #1 - Book A Sloth Club mintadoboz


Különleges nap ez a mai! Végre ti is megtudhatjátok, mit is rejtett a Book A Sloth Club mintadoboza! 
Bizonyára sok helyen olvastátok már, hogy bloggerek, youtuberek és néhány szerencsés nyertes kapott a próbadobozokból. Természetesen a Prológus bloggerei sem maradhattak ki a buliból, így hát mi is kaptunk egyet-egyet. Kövessétek nyomon az oldalunkat is, hiszen ma minden Problogger kinyitja a sajátját és megosztja véleményét a tartalmáról! 

Azonban mielőtt kinyitjuk a dobozt, nézzük meg először kívülről!
A papír minőségével különösebb probléma nincsen, egy fehér kartondobozról beszélünk. Egyszerű kinyitni és örültem, hogy vissza tudom zárni rendesen, mert nem kellett szétszaggatnom bontogatás közben. A doboz oldalán megtaláljuk a BASC internetes oldalának címét, a tetején pedig a logót és természetesen magát a Book A Sloth Club feliratot. Az oldalával semmi bajom, a fedele azonban nem tetszik. Egyrészt azért, mert szerintem mutatósabb lenne, ha a logó is és a felirat is középen helyezkedne el, másrészt pedig azért, mert kissé homályos mindkét elem, ami valószínűleg a nyomtatás miatt van, és biztosan tökéletesíteni fogják még. Ne feledjük, hogy mintadoboz! 
Ami még borzasztóan zavart, hogy a számla a doboz tetejére volt ragasztva, és egyszerűen képtelenség volt úgy leszedni, hogy ne rántsa magával a kartont is, így egy hatalmas szürke szakadás éktelenkedik a dobozom tetején, ami nem mutat túl szépen Instagramon. :(

Azt mondom, ne szaporítsuk tovább a szót, nyissuk ki a dobozt!


Lényegében ez a látvány fogadott, amikor kinyitottam a dobozkát. Én nagyon szeretem az ilyen csomagolópapíros megoldásokat, úgyhogy izgatottam ástam mélyebbre. A tartalom legtetején egy összehajtott lap van, amin felsorolva találjuk azokat a termékeket, amelyeket az adott doboz rejteget. Ezt először félretettem, mert szeretem a meglepetéseket, így anélkül néztem meg a termékeket és a könyvet, hogy előre elolvastam volna. Javaslom, hogy Ti is így nyissátok ki, mert sokkal izgalmasabb! Viszont később mindenképpen vegyétek kézbe, mert a közreműködők listája is fel van tüntetve természetesen, így ha például meg szeretnétek tudni, hogy ki sütötte azt a finom sütit, ami a dobozban volt, akkor a későbbiekben könnyedén rá tudtok keresni. 



Tetszik, hogy témához (állati) illő a lap mintázata is, gondolom nem meglepő, hogy a mancsos mintát imádom! 

Ami elsőként a kezembe került, az egy tea volt. Szerintem jó, hogy magyar terméket tettek bele, hiszen ha már első magyar subscription box, akkor legyen igazán magyar! Illetve, mivel ez egy olyan unboxing, ahol véleményeznem kell a dolgokat, nem volt kérdés, hogy letesztelem-e a teát. Jelentem, nagyon finom!

A következő meglepi két kis keksz volt, amit szintén megettem már. Nagyon-nagyon fini volt, fel is kerestem utána a Torta Művek Facebook oldalát, hogy nézelődjek kicsit náluk!

Találtam még a dobozban három képeslapot, amik szintén nagyon aranyosak, nézzétek! Az első az állati témához kapcsolódóan egy kutyás-cicás lap, a másik kettő pedig Roald Dahl nevéhez fűződik. 



Aztááán... Volt még a csomagban egy Lush fürdőbomba, ami szerintem telitalálat bárkinek, nem hinném, hogy létezik olyan ember a földön, aki nem szereti őket! Ez a bomba a Cheer up Buttercup nevet viseli, és eszméletlen finom, citrusos illata van!

Néhány matrica sem akart kimaradni a buliból! Szóóval, várhatóan ezeket a termékeket fogják majd az igazi dobozokban felváltani a csodás kézműves termékek, és témában is sokkal jobban össze fognak passzolni majd! 
Mindezek után megláttam a könyvet, amivel a BASC kilóra megvett engem. EZ A KÖNYV KUTYÁS! :O Úr Isten, imádom! A könyvjelző meg csak hab a tortán! Ha már a mintadoboz könyve ilyen szuper választás lett, biztos vagyok benne, hogy ugyanilyen fantasztikusak lesznek az igazi dobozok könyvei is! 


Végezetül pedig egy üzenetet kaptunk az írótól. Ez annyira jó ötlet, remélem, hogy egyik dobozból sem fog kimaradni. Habár szerintem sokan örülnénk, ha egy magyar fordítást is tartalmazna a doboz, illetve a kivitelezés szebben is megoldható lenne, mert így egy kivágott lapnak tűnik, ami rá van ragasztva egy másikra.

Egy ilyen aranyos levél mellett azonban nem érdekel a kinézet, imádom!

Összességében azt gondolom, hogy mintadoboznak nagyon szuper volt! Őszintén megmondom, hogy ennél sokkal kevesebb dologra számítottam: egy könyvre, pár könyvjelzőre, talán néhány írószerre. Nagyon bíztató, hogy ennyi mindent tettek a mintadobozba és nem győzik hangsúlyozni, hogy az OwlCrate dobozokat tartják példaképnek! Biztos vagyok benne, hogy ha valóban sikerül megvalósítaniuk a terveiket, akkor hatalmas sikerük lesz! El tudnék képzelni még a dobozokba gyertyákat, szebbnél szebb könyvjelzőket, de akár jegyzetfüzeteket, írószert is. Gondoltam még arra is, hogy a képeslapokat is lehetne változatosabbá tenni a jövőben, például felnőtt színezős képeslapokkal, nekem van pár ilyenem és nagyon szépek! Azt hiszem, minden moly nevében mondhatom, hogy ezt mind imádnánk! 


!!! KUPONKÓD !!! 
A Prológus csapata kapott egy kuponkódot (PROLOGUS10), amit bátran használjatok Book A Sloth Club doboz vásárlásakor, hiszen 10% kedvezményt ad! Látogassátok meg a BASC oldalát is még több információért!

Nagyon hálás vagyok a BASC csapatának a lehetőségért, hogy elsők között próbálhattam ki a dobozt, nagyon kellemes csalódás volt, levettetek a lábamról! Köszönöm szépen! 
Nektek pedig, kedves olvasóim, köszönöm, hogy velem tartottatok és együtt nyitottuk ki ezt a dobozt!

Hamarosan újra találkozunk, sziasztok!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések